söndag 5 juni 2011





Herre gud vad det var längesen jag var här, 7 månader sen.Har nästan glömt hur man gör.Det har hänt så mycket.Har ställt ut Mina i Hässleholm 1pl. Excellent .Bosjökloster i lörd.BIR och det är ju kul.
Lise-Lotts och Emmas valpar har varit härligt att följa fr.att ha varit ny födda till leverans, att 8 veckor kan gå så fort.
I dag har jag och hundarna varit och badat Mina simmar som en galning,och Fanny var helt tokig hon var nästan också ute och simmade.
Och min älskade Fanny blev 6 år den 1 juni,känns som om det var igår jag hämtade henne.
Nu ska jag se om jag kan sätta in några bilder???(tack fotografen!!)På bilderna är det Bella Mina och Fanny.Sen är det Mina.Åter Mina och sist Fanny.(det här kan bli rörigt nu publicerarjag...)

3 kommentarer:

  1. Ja, nu får du skärpa dig Karina, och blogga lite oftare. Bilder hardu ju ;)

    SvaraRadera
  2. Bättre sent än aldrig! Ibland e de jätte roligt att sitta här och lägga in bilder men sen nästa gång e de typ måste jag detta nu...

    SvaraRadera
  3. Hej Karina,det är skönt att du är tillbaka igen,saknade ditt inlägg i blogget.
    Grattis i efterhands till Fanny,hoppas att hon mår bra.
    Jag själv hade det lite stressig,först till Tyskland,hemma igen kom samma natt min sambo akut till sjukhus,nu hämtade jag honom igår och hoppas det kommer bättre tider.
    Ha det så bra,jag hoppas vi ses i Tvååker eller Ronneby.
    kram

    SvaraRadera